Маніфест на кожен день від Дейла Карнегі

✔ Саме сьогодні я буду щасливий. Це означає, що я, так само, як Аврам Лінкольн скажу собі: "Більшість з нас щасливі рівно настільки, наскільки хочуть бути щасливими". Щастя йде зсередини, зовнішні подразники не мають до нього ніякого відношення.

✔ Саме сьогодні я буду рахуватись тільки з тим, що є насправді і не примушиватиму навколишній світ рахуватися з моїми бажаннями. Я буду приймати мою сім'ю, мою роботу і мою долю такими, які вони є й постараюся відповідати їм.

✔ Саме сьогодні я подбаю про свій організм. Я зміцню його фізичними вправами, дбайливим ставленням до свого тіла, правильним харчуванням. Я припиню обтяжувати його шкідливими надлишками. Я хочу зробити його ідеальною машиною для виконання моїх потреб.

✔ Саме сьогодні я постараюся розвинути свій інтелект. Я постараюся дізнатися що-небудь цінне. Я змушу свій мозок працювати і прочитаю що-небудь таке, що вимагає розумової напруги і концентрації думки.

✔ Саме сьогодні я займуся вдосконаленням своєї душі. Для цього від мене потрібно три вчинки. Я зроблю комусь приємне, але так, щоб про це ніхто не дізнався. І я зроблю дві справи, які мені страшенно не хочеться робити, — просто заради тренування волі, як казав Вільям Джеймс.

✔ Саме сьогодні я постараюся бути приємною, у всіх відношеннях, людиною. Я подбаю про свій зовнішній вигляд, постараюся трохи краще одягтися, пом'якше говорити і поводитися ввічливо з оточуючими, бути щедрим на похвали, утримуватися від критики оточуючих.

✔ Саме сьогодні я постараюся жити тільки одним днем, утримуючись від навалу на себе відразу всіх своїх проблем. За ці дванадцять годин я можу зробити кілька конкретних справ, найбільш важливих на сьогодні, які, залишив би я їх на потім, мучили б мене все життя.

✔ Саме сьогодні я складу собі розклад дня. Я напишу, що мені потрібно буде робити в кожну певну годину. Можливо, мені й не вдасться чітко виконувати цей розклад, але, принаймні, він позбавить мене від двох найлютіших бід на світі — поспіху і нерішучості.

✔ Саме сьогодні я виділю півгодини для відпочинку і релаксації. Добре, якщо в ці спокійні півгодини я іноді буду думати про Бога — це додасть моєму житті відчуття перспективи.

✔ Саме сьогодні я припиню боятися. Найменше я буду боятися бути щасливим, боятися насолоджуватися всім прекрасним, що є в цьому світі; уникну боятися любити і вірити в те, що мене теж люблять. Я буду думати і діяти, як щаслива людина — і я відчую себе щасливим.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я