Як схуднути? Психологія схуднення


М. Літвак: "Багато хто прагне схуднути, але мало хто намагається порозумнішати. Чомусь розумом своїм більшість людей задоволені. Але якби вони порозумнішали, то, я думаю, знайшли б спосіб і схуднути. "



Хочеш порозумнішати - схудни. 

Повним людям афоризм не сподобався. А даремно!

Коли людина втрачає у вазі, то ця втрата йде в основному за рахунок жирової тканини. Частка мозку в організмі стає більшою. У дітей частка мозку в порівнянні з вагою всього тіла більша, хоча маса мозку менша. І хоча мислення у них не розвинене, дурних вчинків вони не вчиняють.

Я маю звичку записувати думки на папір, який знаходиться у мене під рукою, як тільки вони у мене з'являються. Так от, коли я став переписувати цей афоризм в комп'ютер, то помітив, що записано в мене: «Хочеш схуднути - розумнішай». Мені здається, що ця думка ще глибша. Багато хто прагне схуднути, але мало хто намагається порозумнішати. Чомусь розумом своїм більшість людей задоволені. Але якби  вони порозумнішали, то, я думаю, знайшли б спосіб і схуднути. 

Здається, я знайшов спосіб придумування афоризмів: міняти слова місцями. До речі, коли людина розумнішає, то більше думає творчо, тобто продукує свої думки, а не вимовляє чужі. А в такі хвилини в кров викидаються ендорфіни, які, як відомо, зменшують апетит. Крім того, коли ти порозумнішав, тобі все стало ясно, ти приймаєш дійсність більш спокійно. А як відомо, коли на душі тривожно, то апетит різко зростає.

Отже: хочеш схуднути - розумнішай.



Із книги М. Літвака : "Как узнать и изменить свою судьбу - Страница: 82."

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я