Цитата тижня - Олена Камбурова: «Краще запалити одну свічку, ніж проклинати темряву»

-->
     «Хоча критики, трапляється, відносять мене до« співакам печалі », я по натурі оптиміст,і завжди віддаю перевагу дії замість стогонам. При тому що багато чого в інтонаціях сьогоднішнього дня не може мене не засмучувати. Рятує улюблена робота. Кожен раз, виходячи на сцену, я відчуваю цей вогник свічки. Взагалі, завжди можна замінити бурчання якоюсь доброю, творчою справою. Якщо тобі сумно - так піди, посади перед будинком квіти, доглядай, спостерігай за ними - ось уже джерело радості. Тільки не зациклюйся на своїх сумних думках, вийди до людей, допоможи комусь, і побачиш - світ стане краще. Я підтримую душевну рівновагу за допомогою ікебани, якою захоплююся багато років. Опору мені дає і поезія - вона не тільки у віршах, а й в умінні побачити незвичайне. Раніше я шила клоунів з клаптиків і дарувала їх друзям і знайомим. Адже клоуни існують для того, щоб приносити радість ».


Конфуцій - давньокитайський філософ, див. «Вислови. Книга пісень і гімнів »(АСТ, 2011).


За матеріалами: Рsychologies

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я