Вітаємо з Великоднем. Христос Воскрес!



ВОСКРЕСІННЯ ДЕНЬ - щасливий початок.
Просвітімся торжеством і обіймім один одного .
Скажім "браття" і тим , що ненавидять нас , а тим більше тим,
що з любові до нас що-небудь вчинили або перетерпіли.
В дусі Воскресіння простім один одному ....
Вчора я розпинався з Христом , сьогодні прославлюся з Ним.
Вчора я вмирав з Ним , сьогодні оживаю.
Вчора мене поховано, сьогодні разом з Ним воскресаю.

( св. Григорій огослов, Слово на Пасху )
        





                 Пасха – це свято радості для всіх: і для дітей, і для дорослих, і для живих, і для мертвих. Воскресіння Христове утверджує нас у вірі, що життя людське не обривається, як нитка, що воно сповнене глибокого змісту і значення.



Мир нам сам Христос приносить,
Мир нам небо днесь голосить,
Мир той Божий всі вітаймо,
Ласку Божу прославляймо,
Чудо Боже всіх чудес:

ХРИСТОС ВОСКРЕС! 
ВОІСТИНУ ВОСКРЕС!

 


Нехай благодатна, світла радість Воскресіння Христового осяє Вашу душу, а Великодні дзвони озвуться у Вашому серці вірою, надією і любов'ю.
Бажємо, щоб у Ваших домівках завжди панував мир і злагода, а в думках - мудрість. Здоров'я, щастя, благополуччя на довгі роки Вам, Вашим рідним і близьким! 



З найкращими побажаннями колектив ЦМБ ім.Лесі Українки.

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я