Що їдять сім'ї різних країн світу


Пропонуємо вашій увазі фоторепортаж  про те, як фотохудожник Петер Мензель з компанією вирішив перевірити, що їдять звичайні сім'ї різних країн світу. Для цього хлопці об'їздили півсвіту, шукаючи сім'ї, готові вивернути перед камерою свої - холодильники.
Висновки робіть самі :)


Німеччина. Сім'я Меландер, Баргтехейт. Витрати на їжу на тиждень: $ 500.07. Сім'я з найвищими витратами на їжу з усіх розглянутих.

США. Сім'я Ревіс з Північної Кароліни. Витрати на тиждень на їжу: $ 341.98.

Японія. Сім'я Укіта з Кодайри. Витрати на тиждень на їжу: $ 317.25.

Італія. Сім'я Манзо із Сицилії. Витрати на тиждень на їжу: $ 260.11.

Єгипет. Сім'я Ахмед з Каїра. Витрати на тиждень на їжу: $ 68.53.

Еквадор. Сім'я Айме з Тінго. Витрати на тиждень на їжу: $ 31.55.

Великобританія. Сім'я Бейнтон з Cllingbourne Ducis. Витрати на тиждень на їжу: $ 253.15.

Чад. Сім'я Абубакар з поселення Брейджінг. Витрати на тиждень на їжу: $ 1.23. Найекономічніший раціон.


За матеріалами: goodfoodz.ru

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я