"Завжди є місце для чашки чаю"

Професор філософії під час лекції наповнив 5-літрову скляну банку великими каменями, кожен не менше 3 см у діаметрі. Потім запитав студентів: чи повна банка? Відповіли: так, повна.
Тоді професор взяв мішечок з горохом і висипав його в банку з каменями,трохи потряс її. Горох зайняв вільне місце між каменями. Ще разпрофесор запитав студентів: чи повна банка? Відповіли: так, повна.
Тоді він узяв коробку піску, і висипав його у банку. Пісок зайняв всевільне місце. Ще раз професор запитав студентів: чи повна банка?Відповіли: так, вона повна. Тоді професор заварив чашку чаю і вилив її в банку. Студенти сміялися. «А зараз, — сказав професор, — я хочу, щоб Ви зрозуміли, що банка — це Ваше життя; камені — це найважливіші речі у Вашому житті: сім’я,здоров’я, друзі, діти — все те, що необхідне для того, щоб Ваше життязалишалося повним навіть у випадку, якщо все інше загубиться; горох —це речі, які особисто для Вас стали важливими: робота, будинок,автомобіль; пісок — це все решта, дрібниці.
Якщо спочатку наповнити банку піском — не залишиться місця, де могли брозміститися горох і камені. Так завжди у житті: якщо витрачати весьчас і енергію на дрібниці, не залишиться місця для найважливіших речей.
Займайтеся тим, що Вам приносить щастя: бавтесь зі своїми дітьми,зустрічайтеся з друзями. Завжди буде ще час попрацювати, зайнятися прибиранням будинку, полагодити і помити автомобіль. Займайтеся перш завсе каменями, тобто найважливішими речами у Вашому житті; визначите Ваші пріоритети, все інше — це тільки пісок».
Тоді студентка підняла руку і запитала: «Професор, а яке значення має чай?»
Професор посміхнувся: «Я радий, що Ви запитали мене про це. Я це зробив, щоб показати Вам, що як би не було Ваше життя зайняте різними справами, завжди є місце для чашки чаю»
 

Автор: Бруно Ферреро 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я