Нік Вуйчич одружується


Нік Вуйчич (Вуджісік), християнин без рук і ніг, який 
став відомий своїм вражаючим свідченням, оголосив, що він заручений, про це Нік написав у Facebook.
Нік Вуйчич [Нік Vujicic] народився 4 грудня 1982 року в Мельбурні (Австралія), в сім'ї сербських емігрантів-християн. Його батько Борис Вуйчич-пастор, мати Душка Вуйчич-медсестра.
Нік народився абсолютно ментально-здоровим хлопчиком за винятком того факту, що у нього не було жодної з чотирьох кінцівок. Незважаючи на це вже в сьомому класі Нік став старостою класу, брав участь у кампаніях по збору коштів на благодійність.
У 17 років він почав виступати перед своєю церковною групою і незабаром відкрив некомерційну організацію «Життя без кінцівок».
У 2005 році Нік Вуйчич був номінований на премію «Молодий Австралієць Року».
У 2009 році Нік знявся в одній з основних ролей короткометражного фільму «Цирк Метеликів».
Нік є мотиваційним оратором. Він об'їздив понад 26-ти країн, виступаючи в школах, університетах та інших організаціях.
Нік Вуйчич бере участь в телешоу і пише книги. Його перша книга «Життя без обмежень: Натхнення для абсурдно хорошого життя» вийшла в 2010 році.
У своєму знаменитому мотиваційному відео «Без зброї, без ніг, не варто турбуватися» Нік каже: «Я повинен сказати вам, що коли мені було вісім років, я як би підвів риску свого життя і подумав: я ніколи не одружуся, у мене ніколи не буде роботи, у мене ніколи не буде життя, повного сенсу. Яким же чоловіком я можу стати, якщо я навіть не можу тримати свою дружину за руку! ..
Але сьогодні я ділюся з вами життєвим досвідом - як мені вдалося впоратися з побутовими викликами і труднощами, і як я отримав в життя нову перспективу: бути вдячним, мріяти зухвало і по-великому, і, саме головне, ніколи не здаватися.
Тому, сьогодні я хочу поділитися з вами відкриттями, засвоєними з мого життя, які ви зможете використовувати для себе.
Бути терплячим - красиво. Знаєте, це найважча річ. Але я розумію, що, можливо, у мене немає рук, щоб тримати за руки дружину ...
Але коли настане час, я буду здатний зберігати її серце. Повірте, тоді мені не знадобляться руки, щоб тримати її серце ».
І ось, кілька років потому 29-річний Нік опублікував на своїй сторінці Facebook-а новина: «Найбільшим благословенням мого життя, після самої можливості жити, бути врятованим і мати спілкування з Богом є мої заручини з Кані»

Весілля відбулось!
Раді повідомити, що весілля відбулось 10 лютого, в Каліфорнії. 
Свій медовий місяць Нік та Канае провели на Гаваях.

 

 

 За матеріалами: Християнський портал

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Щедрівки та колядки на свято Маланки та свято Василя, старий Новий Рік

Львів крізь століття: Площа Ринок

Сміх, почуття гумору та гарний настрій — запорука здоров’я